Nightmare horror adventuresspel
Thuisleven.com > Entertainment > Spellen & Puzzels > Breinbrekers > NIGHTMARE Horror adventures (spel review met uitleg spelregels)

NIGHTMARE Horror adventures (spel review met uitleg spelregels)

Met (jonge) kinderen is het heerlijk om van die zoetsappige spellen te spelen waarbij het einde haast altijd positief is. Echter zodra de kinderen in bed liggen en de zon onder is mag er wel wat meer spanning los komen. Sinds kort heeft het Nederlandse spellenbedrijf Identity Games “NIGHTMARE Horror Adventures” op de markt gebracht. Durf jij de uitdaging aan om samen met Johnny de moordenaar op je ouders en opa te ontmaskeren?

NIGHTMARE Horror adventures

voorbereidingen spel

Met de spelregels zul je snel klaar zijn. Deze zijn er namelijk niet! Na het openen van de doos zoek je enkel het envelopje met daarop de tekst “Voorbereidingen onderzoek” kruip vervolgens in de huid van Ć©Ć©n van de vijf Crafton-kinderen en speel het spel. In het oude landhuid ga jij op zoek naar aanwijzingen over de moord op jullie ouders 15 jaar geleden. Door middel van de verhaalkaarten en de speciale website duik je stap voor stap dieper in het mysterie, onderzoeken jullie de kamers en herontdekken jullie verdrongen herinneringen. Jullie hebben slechts Ć©Ć©n kans om het mysterie op te lossen en de moordenaar te vinden…

Conclusie

geblinddoekt
En daar zit / sta je dan met een blinddoek om.

Na het openen van de doos ging ik op zoek naar de spelregels en was ik bang dat ik mij weer eens helemaal moest inlezen. Wat een verassing dat dit niet hoeft. Je begint gewoon bij de juiste envelop en het spel speelt zichzelf.

Om het spel meer spanning en sensatie te geven is het echt een aanrader om het huis ook lekker donker te hebben en je goed in de karakters in te leven. Overdrijf gerust een beetje om de sensatie op de anderen over te brengen. Ben je niet zo van de griezelige dingen dan is dit spel toch een aanrader om te spelen. Immers is het maar een spel en kun je alle deuren en ramen sluiten terwijl je het spel speelt. Bovendien wordt je vergezeld door medespelers.

Succes gegarandeerd voor een spannende en leuke avond!

NIGHTMARE Horror Adventures
Releasedatum:Ā 6Ā september 2020
Leeftijd:Ā 16+
Aantal spelers:Ā 4 – 5 (optimaal met 5 spelers)
Speelduur:Ā 2 uur
Verkoopadviesprijs:Ā ā‚¬ 22,99

Speel jij wel eens spellen met volwassenen?

Ik ben de eigenaar van Thuisleven, getrouwd met Tom en samen hebben we vijf prachtige kinderen: Daan, Vera, Tim, Iris en Evi. Aangezien Tom meer dan een full-time job heeft, hebben wij er bewust voor gekozen dat ik thuis ben voor de kinderen. Thuis focus ik mij op allerlei zaken: financiƫn, koken, tuin en moestuin, schoonmaken, boodschappen maar ook speel en leer ik veel met de kinderen. Met de kennis als thuisblijf moeder hoop ik anderen te inspireren.