Avatar: The Way of Water de nieuwe Disney film

Op 14 december 2022 komt het vervolg op de iconische all time favourite Avatar, Avatar: The Way of Water, uit in de Nederlandse bioscopen. Deze sequel van de in 2009 uitgekomen voorganger heeft lang op zich laten wachten, en eindelijk na 13 jaar is het dan zover. Deze film zet het verhaal voort van de familie Sully, ruim 10 jaar na het eerste deel. We zien de problemen die hen achtervolgen, de moeite die ze doen om elkaar te beschermen, de gevechten die ze voeren om in leven te blijven en de tragedies die ze doorstaan.

Avatar: The Way of Water

Avatar: The Way of Water vertelt het verhaal van de familie Sully (Jake, Neytiri en hun kinderen) en de problemen waar ze tegenaan lopen, de moeite die ze doen om elkaar te beschermen, de gevechten die ze moeten aangaan om in leven te blijven en de tragedies die ze te verduren krijgen.

Informatie

Avatar: The Way of Water.
Releasedatum: 14 december 2022 (Nederland).
Directeur: James Cameron.
Budget: 250 miljoen USD.
Geschreven door: James Cameron, Josh Friedman, Shane Salerno, Amanda Silver, Rick Jaffa.
Muziek gecomponeerd door: Simon Franglen.
Cinematografie: Russell Carpenter, Mauro Fiore.

Lees ook:

Welke kerstfilm gaan jullie deze maand kijken?

#samenwerking #affiliatie

Miranda
Miranda

Ik ben de eigenaar van Thuisleven, getrouwd met Tom en samen hebben we vijf prachtige kinderen: Daan, Vera, Tim, Iris en Evi. Aangezien Tom meer dan een full-time job heeft, hebben wij er bewust voor gekozen dat ik thuis ben voor de kinderen. Thuis focus ik mij op allerlei zaken: financiën, koken, tuin en moestuin, schoonmaken, boodschappen maar ook speel en leer ik veel met de kinderen. Met de kennis als thuisblijf moeder hoop ik anderen te inspireren.

Artikelen: 2626

67 reacties

  1. met hoge verwachting de film aangezet en net na de helft afgezet want het was een enorme tegenvaller. de eerste film is gewoon niet te overtreffen. er was te veel actie en geweld

  2. Kerstfilm?? Geen idee. Ik moet bekennen dat op tv altijd de zelfde is. Home alone etc. Vind ik overigens niet veel aan Home Alone maar ja ieder zijn genre smaak. Ik heb geen idee of er nieuwe kerstfilms worden verwacht.

  3. Avatar 2 was net zo goed gemaakt als nr. 1. Dl.1 was toen nog wel nieuw betreft 3 D. Volgens mij de eerste groots op het scherm.In ieder geval goede effecten. Bij dl. 2 was het niet onbekend meer maar het was wel weer een top film wat je op het grote scherm moet zien. Niet op het kleine thuis.

  4. Dit moet echt een spectaculaire film zijn. Krijgt niets dan lovende reviews. Hier zou ik mijn man extreem gelukkig mee maken. Hij kijkt er al weken naar uit… Misschien via deze weg een leuk eindejaarscadeau.

  5. De eerste film was echt super! Zéér benieuwd naar het vervolg! Blijkbaar ook straffe acteerprestaties van o. a. Kate Winslet. Hopelijk maken we kans op dit pakket.

  6. Ik wil graag mee doen voor mijn lieve man want die kijkt al een lange tijd uit naar het 2e deel, daar zou ik hem echt superblij mee maken 🙂

  7. Onze zoon is een mega grote Avatar fan. Samen wachten wij al jaren op deze film en dan nu is het eindelijk zover. We hoorde vanmorgen op de radio dat deel 2 nog mooier nog beter is dan deel 1. En dat maakt het nog spannender dus ik doe graag mee! ❤️ Wij kijken meestal de film Eight below maar ook andere mooie kerstfilms.

  8. Het eerste deel vond ik zo ontzettend goed dus deze film wil ik sowieso graag zien. Vooral in de bioscoop. Dan maakt zo’n film nog meer indruk! En even een ontsnapping van de kerstfilm. Mijn partner is daar namelijk dol op en kan echt, 6 kerstfilms op een dag kijken. Vorig jaar heeft hij alle kerstfilms op Netflix en Disney+ gezien.

  9. De expeditie van Familie vos vonden de kids heel leuk. Nu zijn onze dochters 5 en 7 en willen dit jaar met ze Home Alone gaan kijken. Kijken of we deze nederlands gesproken aan kunnen komen. Wij als ouders hopen op een avondje avatar

  10. The Polarexpress staat op mijn wensenlijst om te kijken maar tot nu toe lukt het me nog geen enkel jaar om de tweeling te overtuigen haha. Dus we gaan het zien, The Grinch gaan we zeker kijken 🙂

  11. Kleine moeite, ik laat hierbij een reactie achter m.b.t. de win actie Avatar voor een kans op het pakket. De eerste heb ik ( samen met pa en mijn zwager) 13 jaar geleden in de bioscoop gezien. Ik wist niet dat het al zo lang geleden was. Time flies zoals een vriendin en ik met regelmaat zeggen!

    Wie dit leest…niet mee doen hoor, want dan is de kans kleiner voor mij
    Een andere film dat ik ook op het grote scherm wil zien is Dune 2. Zou deze maand ook komen…?
    Een groet van een filmliefhebber, Arianne

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *